3 Ekim 2013 Perşembe

Yaka İşledik

      Yaka kolye modası geldi belki geçti bile...Ama onun modası buralara gelmeden önce Olivia Palermo'nun Roberta Freymann'a tasarladığı mükemmelden biraz daha iyi olan aşağıdaki statement necklace denilen şaheser gönüllerde taht kurdu.


          Biz de tabi Duygu ile başkoyduk  ne yapsak ne yapsakta bundan bi tane edinsek diye.Ama tabii araştırınca o vakitlerde satışta olmadığını görünce ucundan kıyısından buna benzer birşeyler yapmak için kolları sıvadık.İki genç kız ve bir kolye hikayemiz  Ulus(Ankara) Suluhanda elimizde boncuk taslarını alıp derin düşüncelere dalarak başladı.Burdan bakınca kolay duruyo biliyorum =} Fakat o boncukların milyon çeşidinden seçip kaç gram alcağına karar vermek bir saatimizi aldı,minimum!



    


      Ve başladık yapmaya.Bu arada ilk fotoğraftaki gibi kumaşı hazır dikilmiş halde aldık Boncuk teyzeden.Boncuklar,kurdale,misinna ve dikili kumaş derken ben deyim 40 Duygu desin 50 liraya mal ettik.


    
         Neyle nasıl giyeriz hallerimize gelince; en düz elbise,en düz bluz bu kolyeden korksun.Çünkü kolye değil adeta Midas.Dokunduğu yeri değerli kılıyor kerata.Ben favori olarak mavi düz elbisemin üstüne tercih ediyorum ama Olivia gibi ceketin içine koyma fikrinide denemedim değil.








         Bu kolyenin en stresli kısmı boncuk seçme kısmı idi bence.Orasını atlattınız mı her akşam tok karna yarım saat uğraşın.Torunlarınıza el emeği göz nuru mücevherat bırakın.
  

         Esen kalın =}
         Deniz.







    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder