22 Ekim 2013 Salı

Lee Stafford & John Frieda


    Saçlarım konusunda şanslı insanlardanım. Kolay şekil alan , yapıldığında kolay kolay bozulmayan , gün aşırı taransa da karışmayan gayet uslu saçlarım var. Bu yüzden çok fazla saç kremi kullanmıyorum. 
    Bundan 2 sene önce saç kestirmek için gittiğimde kuaförüm bana saçların çok kurumuş, yıpranmış dedi. Tabi bunu duyan ben korkuyla bulduğum her saç kremine ve maskesine saldırdım. Bunlardan sadece 2 tanesini  çok beğendim. Bugün ben John Freida'yı size tanıtacağım , diğer beğendiğim bir 'Deniz Tavsiyesi' olduğundan onun anlatımını kendisine bırakıyorum.
    Birde o dönemde gaza gelip saçlarımı 18 yıl sonra ilk defa küt kestirdiğim için nasıl baş edeceğimi bilemiyordum. Sürekli düzleştirmem gerekiyordu ama öylede saçlarım çok yıpranıyordu. Bu yüzden uzun araştırmalar ve denemeler sonucunda Lee Stafford'un ısıya karşı koruyucu bu güzel ürününü keşfettim.



    John Frieda Frizz Ease Miraculous Recovery Yoğun Nemlendirici Besleyici Bakım Maskesi : Benim bu ürünü tavsiye etmemdeki en önemli neden diğer maskeler veya kremler gibi saçlarımı ağırlaştırmıyor. Hem hacmini koruyor hem de yumuşak , kolay taranabilen bir hal alıyor. Çok kıvamlı bir yapısı yok daha çok losyon gibi. Benim saçlarım çok uzun olmadığı için ve haftada bir kullandığım için bana uzun süre yetiyor.

    Islak ve temiz saçıma yaklaşık olarak ceviz büyüklüğünde ürünü uyguluyorum. Saç diplerime çok fazla yaklaştırmamaya özen gösteriyorum. 3-5 dakika bekletip duruluyorum.
    Fiyatı en son gördüğümde 24,5 TL idi. 


    Lee Stafford Poker Straight Flat Iron Protection Shine Mist : Bu ürün sadece Tekin Acar'larda satılıyor ve ben bulana kadar çok uğraşmıştım. Size tavsiyem alacaksanız internetten alın. Yoksa şehirdeki tüm Tekin Acar'ları gezmek zorunda kalabilirsiniz. Ben gezdim hemde İzmir ve Ankara'dakileri ama iyi ki de bulmuşum. Isı koruyucu Schwarzkopf ürünlerini de denedim ama saçımı çok ağırlaştırdılar. 
   Isıl işlem uygulamadan önce 15 cm uzaklıktan saçlarınıza sıkıyorsunuz. Ben gerçekten işe yaradığını düşünüyorum. Tek kötü yanı çok ağır bir kokusu var sıkarken beni benden alıyor, sonrasında azalıyor tabi. 
    Ürünün fiyatı 22 TL.




Bu arada saçımda boya yok eğer sizin saçlarınızda boya varsa benim tavsiye ettiğim maskeler ve kremler sizde yetersiz kalabilir.





Öpcükler...                                                   


                                                                                                                                                                      Duygu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder