19 Ekim 2013 Cumartesi

Kız isteme makyajı





    Seksenler doksanlar dizilerinden fırlama bir mahallemiz var.Komşuluk hat safhada.Önümüzdeki yaz evlenip buradan uzak bir siteye taşınacak olmanın hüznü içerisindeyken karşı apartman arkadaşım güzel Burcumunda bayram öncesi bir söz kesme durumu olması tekrar sokakta heyecana sebep oldu =} Ben dört ay önce aynı telaşede idim ve Burcuyla o güzel akşamın öncesi hazırlığında ona elimden geldiğince yardımcı olmaya çalıştım.Pasta börek işi çoktan alt komşu Sevgi Abla tarafından hallolmuş bana da makyaj kısmı kalmıştı.Bu güzel surata bir şeyler kondurmak büyük bir zevk idi benim için...







   Bir yandan sohbet bir yandan makyaj derken ben yine ortalığı karıştırmışım tabi.Fotoğraf çekmek pek aklımıza gelmedi o vakit ama Burcunun abisi iyi ki yakalamış bir kaç kare.Orada duran  iki koca far paleti BH Cosmetics Tropical matte ve Tropical Shimmer paletlerim.Bu makyajda bana birde The Balm Nude Tude palet eşlik ediyor.Makyajın en kemik kadrosuda aynen şunlardı:

Makyaj bazı -Mischa BB Cream
Fondoten-Revlon Color Stay
Pudra-Rimmel London Stay Matte
Far bazı-Urban Decay Primer Potion
Concealer-Tarte Maracuja
Highlighter-The Balm MaryLouManizer
Bronzer-The Balm Bahma Mama




 Dediğim gibi pek fotoğraf çekmedik ve aşağıdaki fotoğrafı 'sadece göz makyajı bittiğinde' bir ışık kontrolü için çekmiştim.



 Burcunun müthiş bir elbisesi vardı ve herşeyi uyum içerisindeydi.Makyajıda O'nun sadeliğine ve zarafetine yakışacak şekilde yapmaya çalıştım.Umarım istediği her şey kendi kadar güzel olur =}




Kendinize iyi davranın.
Deniz =}

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder