27 Ekim 2013 Pazar

Hello Clarisonic !!

    Bitmeyen siyah nokta ve gözenek sorunum için Clarisonic Mia 2'yi son çare olarak beklediğimden bahsetmiştim sanırsam. İşte bugün o gündür ! Uzun bekleyiş sona erdi ve biz kavuştuk canlarım ,darısı başınıza..
    Sevgili makyaj gurularında izledik yıllarca 'çok iyi , süper , mükemmel' dediler. Bazıları sivilce yaptı , yanaklarım kızardı dedi.. Ama çoğunluk bu cihazdan son derece memnundu. Bense bugün itibariyle kullanmaya başladım. 1 ay boyunca bir hafta aralıklarla sonuçları objektif bir şekilde sizinle paylaşacağım.
  
   



    Kısaca bahsetmek istiyorum kendilerinden. Günlük cilt bakımı için mikro masaj hareketleriyle etkili temizlik sağlayan bir cihaz. Elle uygulamaya kıyasla cildi 6 kat daha iyi temizliyor. Böylece temizlemeden sonra kullandığınız cilt bakımı ürünleri çok daha iyi emiliyor. 2 farklı hız seçeneği mevcut. T-timer özelliği ile 1 dakikalık cilt temizliği boyunca anlık olarak durarak yüzünüzün başka kısımlarına geçmeniz için sizi yönlendiriyor. 20 saniye alın, 20 saniye burun/çene, 10'ar saniye de her bir yanak için.
     İlk kullanımda 24 saat şarj edilmesi gerekiyor. Tamamen şarj edilmiş olan cihazın kullanım süresi ortalama 24 dakika. Sabah akşam olarak günde 2 kez kullanımı tavsiye ediliyor. Ancak ben sadece akşamları kullanmayı düşünüyorum. Cihazın garanti süresi 2 yıl. Ama Sephora size şöyle bi güzellik sunuyor. Eğer memnun kalmazsanız 30 gün içerisinde ürünü iade edip paranızı geri alabiliyorsunuz. Bence böyle yüksek fiyatlı bir ürün için çok iyi bir fırsat çünkü herkesin cildi aynı şekilde tepki vermeyebiliyor.









     Türkiye'ye sadece beyaz rengi gelmiş sanırım en azından Tunalı Sephora'ya öyle. Bende şansımı fazla zorlamadım ve aldım. Normal ,hassas , gözenek temizliği için olmak üzere başlık türleri mevcut. Cihazda var olan başlık normal ciltler için. Cihazın fiyatı 380 TL . 3 ayda bir başlığı yenilemek gerekiyor . Başlığın fiyatı da 60 TL.
    
     Cihazla birlikte bir de ufak bir temizleyicisi geliyor şöyle...



   Şikayetlerim olursa önce Deniz'in başını şişirip sonra sizlere bahsedeceğim. Tabi ki bir 'Deniz Tavsiyesi' dir. Yazısını da ona bırakacaktım ancak dün Sephora mağazasından telefon gelince ben biraz koşmuşum. Şöyle ki ilk cihazı alan ben oldum :) Hatta bu yüzden Tunalı Sephora mağaza müdürü ve bana telefonda haber veren Aysun Hanım ile bir fotoğraf çektirdik. Bu yüzden yazıda bana kısmet oldu..




    Aysun Hanım' ın güzel ilgisine ve pozitif enerjisine hayran kaldım. Tunalı Sephora mağazası çalışanlarına çok teşekkür ediyorum..



Öpcükler...                             


                                                                                                                                                                      Duygu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder