10 Kasım 2013 Pazar

Makyaj Ödülü :)



   Sevgili güzeller güzeli özel ders öğrencim Jülideye "Polinom" konusunu iyi öğrenmesi şartı ile bir vaadim vardı.Belki bir "matematik" ödülü olarak makyaj enterasan olsa da iki taraflı tatmin olduk diyelim =} Sınav sonucu açıkladıktan sonra ödülünü arkadaşının doğum günü için kullanmayı tercih etti Jüli.İşte bahsi geçen makyaj;




        Jülide'nin yaşına göre birşeyler yapmaya çalıştım.Bu makyajda en önemli iki ürün(göz makyajında) Avon Super Shock siyah kalem ve açık renk far olarak görünen ve aslında highligter olan The Balm Mary-Louminizer. 




































     Avon super shock mükemmel kremsi ve hayatımın en siyah kalemi.Çok sevdiğim bir İngiliz Bloggerın kesinlikle gözden akmaz sözü ile peşine düşmüştüm ama geçen ay ki katalogda bulamamıştım.Komşum çok enteresan yerlerden bulup getirdi sağolsun 10TL ye.Fakat ilk başta limitli sayıda üretilen bu kalemi tekrar kaldırdılar mı emin olmamakla beraber normalde 10TL den fazla olduğunu biliyorum.Her neyse bulursanınız yine de edinin bir tane çünkü harika dumanlı makyaj yapılıyo.Akmama konusundan umduğumdan biraz daha başarısız.Ben sadece göz kapağında kullanıyorum kirpik diplerimden çok az uzak tutarak.






Yukarıdaki fotoğrafta kendi üzerimden anlatırken çektik bu aşamayı. Fotoğraftaki gibi önce kirpik hizasından özensizce tek bir çizgi çiziyorum ve aynen "pencil brush" uçlu bir fırça yardımı ile hunharca dağıtıyorum.Tabi kuyruk çıkaracak şekilde uzatıyorum ve göz pınarına doğru daha ince bir hat oluşturuyorum.Sonra üstüne ince bir eyeliner çekip bırakıyorum.




    


       Bütün göze önce bahsettiğim gibi bütün göz kapağına kaş altına kadar The Balm Mary Louminizer'ı sürdüm.Diğer gölgelerde Sigma S35 ve S45 fırçalarımın yardımı ile L'orealin yandaki triosunun 1 ve 2 numarasını kullandım.

       Concealer olarak tabiki favorim Tarte Marajuca ve Maybelline mor ambalajlı rimelini kullandım.Makyaj olmasa bile her ortamın en hatun kişisi olan Jüliciğime makyaj ayrı bir hava kattı.




Kendinize iyi davranın.
Deniz  =}

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder