1 Kasım 2013 Cuma

Watsons İndiriminden Aldıklarım...



Bu alışverişimde daha çok günlük bakım ürünleri aldım. Argan yağlı saç kremini merak ediyordum o yüzden önce deneme boyunu aldım. Taft saç spreyinin kırmızısını kullanıyordum bu sefer bunu denemeye karar verdim.

Loreal Color Infaillible farlardan 002 Hourglass Beige ve 021 Sahara Treasure'ı aldım. Ben bu farları çok beğeniyorum yapısı, kalıcılığı ve renk vermesi harika. Bir de gözüm Forever Pink de kaldı. Bir daha ki sefere onu da almayı planlıyorum.

Maybelline Rocket Volum Express'i herkes övüyordu yeni çıktığında ancak benim elimde 2 rimel daha olduğu için almamıştım. Şimdi deneme sırası bende.

Son olarak Loreal True Match Concealer. Bu ürün hiç aklımda yoktu aslında hedefim Mac Pro longwear'ı almaktı. İndirimde görünce deneyim dedim ve aldım. Oldukça yoğun bir yapısı var. Şimdilik iyi ama ilerleyen günlerde kurutur mu bilmiyorum. 



Öpcükler...

Duygu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder