16 Ekim 2013 Çarşamba

Katı Parfüm


    Selam,

      Benim kokulara karşı çok büyük bir ilgim var bu yüzden de Lush'ın tüm ürünlerini denemişimdir herhalde testerlarını da düşünürsek. İçlerinde nadir de olsa beğenmediklerim daha doğrusu bana uygun olmayanlar da var. Bugün çok sevdiğim bi Lush ürününü size tanıtmak istedim.

    Lush için söylenecek en doğru söz taze ve organik. Her yerde gördüğümüz o sıkıcı ambalajlar, o bildik kokular yok. Her ürünü canlı ve eğlenceli. Sanki içinizdeki çocuk için yapılmış her biri.
    


    Bu minikleri ben yaklaşık 1 yıl önce almıştım. Biraz fazla sayıda parfümüm olduğu için bu kadarcık kullanabildim. Zaten baya da bereketliler. Yoğun ve kalıcı bi kokuları olduğu için de az miktarda sürmek yeterli oluyor.




Lust ; Çiçek kokusu hatta direkt yasemin kokusu. Yasemin ve hanımeli kokularına olan bağımlılığım bu parfümü almamın başlıca sebebi. Kalıcılığı inanılmaz. Bileğinize bile sürseniz her dakika bu kokuyu alabiliyorsunuz.

Karma ; Meyve kokularını barındırıyor. Baskın olarak portakal kokusu ve birazda limon kokusu öne çıkıyor. Bu kokuyu da karma kombo katı şampuanını çok beğendiğim için almıştım. Kalıcılığı Lust kadar değil ama yine de idare eder.


Ben genelde bileklerime uyguluyorum. Çünkü boynuma uyguladığımda-özellikle Lust 'da- renkleri belli oluyor. Başka bi markada katı parfüm kullanmadığım için kıyaslama yapamıyorum. Ama ben parfümün bu katı halini de çok sevdim.

Şimdiki fiyatı da 25 TL ilgilenenler için...


Öpcükler...                                                                                                                                                              


                                                                                                                                                                     Duygu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder