6 Ekim 2013 Pazar

Cilt Bakımı / Karma Cilt için

     Merhaba,
    
    Bugün biraz cilt bakımımdan bahsetmek istiyorum.Benim cildim karma olmasına rağmen oldukça hassas. Ancak hiçbir zaman yanaklarım gerim gerim gerilip 'aman bana bir krem, bana bir nem' demez. Az miktar sivilceli , genelde siyah noktaya meyilli bir cildim var. Cildiyecime sorarsanız bunlar siyah nokta değil sadece gözeneklerim geniş.Eczanedeki güzellik uzmanlarına sorarsanız cildim elastikiyetini kaybetmiş.
Yani cildim hakkında herkesin bi fikri var ben hariç. 


    Bugüne kadar birçok ürün denedim siyah noktalarım için ama pek sonuç alamadım. Şu ara bioderma ürünlerini deniyorum.





Ürünler hakkında biraz bilgi ve kendi fikirlerimi söylemek gerekirse durum şöyle ...





    Sabah ve akşam yüzümü görmüş olduğunuz  Sebium Foaming Gel ile yıkıyorum.Kendileri sebumu ve yağ dengesini düzenleyeceklerini iddia ediyorlar. Ben içeriğinden ve cildimi zorlamamasından olayı memnunum ayrıca kokusu da güzel, rahatsız etmiyor. 

    Arkasından lekelerim için aldığım Nuxe Brightening Lotion Eclaircissante Aydınlatıcı Bakım Losyonu ile yüzümü siliyorum.Bence Nuxe markasının kullandığım en iyi ürünü bu losyon.Cildinizin gerçekten aydınlandığını görebiliyorsunuz.




    Yukarıdaki rutini uyguladıktan sonra sabahları  Sebium AKN Soin Correcteur'ı sürüyorum , akşamları ise Sebium Pore Refiner'ı sürüyorum. Bu minikler çok iyi bir makyaj altı kremi olarak tavsiye ediliyor ama kesinlikle öyle değil.Özellikle Sebium AKN sürdükten 5 dakika sonra soyulmaya başlıyor. Üzerine uygulayacağınız fondoten ile suratınızda bir patchwork çalışması elde edebilirsiniz.
      



      Nuxe Aroma Perfection Masque Thermo Actif Arındırıcı Termoaktif Maskeyi haftada 1 veya 2 defa uyguluyorum. İçindeki termo aktif pudra suyla temas ettiğinde ısınıyor gerçekten yüzünüzde bir yanma hissi oluşuyor ve ceviz partikülleri peeling özelliği sağlıyor.
      Nuxe Nirvanesque Contour Des Yeux İlk Kırışıklık Göz Çevresi Kremini ise sabah kullanıyorum.Göz çevremin neme ihtiyacı olduğunu , 24 yaşında kırışıkların başladığını hatta gayet yer ettiğini anlatan güzellik uzmanının gazına gelip aldığımı itiraf ediyorum.Çok memnun kaldığımı söyleyemeyeceğim. Akşamda kullanmamı söylemişti kendisi ancak kullandığım günün sabahında gözlerimin altında torba değil balon oluşuyor. Bu yüzden akşam kullanmıyorum.
      Özetle bioderma ve nuxe karışımı setimden siyah noktalar konusunda bi başarı göremedim ama yağlanma sorununu büyük ölçüde hallediyorlar .Hatta düzenli kullanırsanız yumuşacık bir cilt bile elde edebilirsiniz.Bu ürünler bittiğinde -tahminen 1 ay sonra- kiehl's ürünlerini denemeyi planlıyorum.
      Siyah noktalar konusunda ise Deniz'le fikir birliğimiz şöyle : "Bu bir dolaşım sorunu kesinlikle!!"      Tabii bu dolaşım sorununun çözümü kese veya fırçadan geçiyor.Öyleyse bizim Clarisonic almamız şart.




Öpcükler..                                                                                                                              
            
                                                                                                                                                           Duygu
 
     









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder