5 Ekim 2013 Cumartesi

Yeni "OLSEN"ımız

      Olsen ikizleriyle birlikte büyümüş sayılırım ve hayatımın her döneminde onlara bayıldım.Benimle aynı hisleri paylaşan milyonlarca kişi vardır elbet ama hala benim gibi açıp Full House izleyen kaç kişiyiz bilmiyorum.Başlıkta yeni Olsen derken Elizabeth sisterı kast ediyorum ve aslında çokta yeni olmadığını tam şu an tarih verecekken farkına varıyorum.Kendisini aslında 2011 yılında tanımaya başladık.Yani en azından ben öyle çünkü Olsen ikizlerinin ailesini hep Jessie dayı,Joey,Stephanie falan diye düşünürüm =} Yeni tanışanalarınız için işte ablalarından 3 yaş küçük Elizabeth Olsen...






         Mary-Kate ve Ashley birbirininin omzuna çıksa anca Elizabeth edecekler evet.Ama Elizabeth 1.70lik boyuyla ablalarının başarısını yakalayabilcek mi bakalım.Mary-Kate ve Ashley'nin hakkını vererek kazandıkları "it girl"lüğü daha Elizabeth'in stilini görmeden ona da hediye ettiler.Bende ilk gördüğüm anda sevdim bu fresh suratı ve bağrıma bastım ablalarınıda andırıyo diye.İkizlerden daha avantajlı olarak daha alımlı çalımlı bir hatun kişi.Şimdi beraberce kardeş Olsen'ın stilini 3 adımda inceleyim diyorum.

 
I. Sokak Tarzı
İkizler kadar bohem olmasada rahatlığı seviyor gibi görünüyor.





      Şapkasız çıkmam abi diyenlerimizden...

 
     Araştırırken gördüğüm kadarıyla favorisi ceket,gömlek ve pantolon.Kova burcu oluşuna bağlıyorum =}






II. Dergi Sayfaları

   Dergi stilistleri O'nu retro görmeyi seviyor.Ama cidden kendisine en çok gidenin bu olduğunu şiddetle savunuyorum.
 







III.Kırmızı Halı

     Kırmızı halı için ablalarıyla biraz daha ders çalışmalı diye düşünüyorum.Siz ne dersiniz?

 





      Kendinize iyi davranın.Esen kalın =}
        Deniz.
      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder