15 Ekim 2013 Salı

Topuz Dosyası

  Kuaför gerilimlerimiz malum.İş başa düşünce alırız elimize maşayı krape tarağını vay efendim topuz aparatlarını uğraş dur.Bugün bir topuz denememi paylaşayım dedim.





    Maksimum 10 dakikada hizaya gelen çokta kritik hamleler barındırmayan sade bir saç aksiyonu kendisi.Öncelikle malzemeler şöyle:




      Bu taraklı topuz aparatını bir çok saç aksesuarı satan mağazada bulabilceğiniz gibi taraklı tokaya yapıştırabilceğiniz şekilli kesilen bir süngerde işiniz görecektir.Geriye kalan ihtiyaçlar saç lastiği ve tel tokalar.


           Saçı ben bu hizadan toplamayı tercih ettim ama daha tepeden olsun derseniz yükseltebilirsiniz bağınızı.





   İkinci adım kuyruğu havaya kaldırıp her iki yandan tel toka ile sabitlemek.Daha sonrasında ise topuz apartının taraklı kısmını tam tel tokalarının üzerinden sağlamca oturtmak.

 

 Sıkıca tarağını oturttuktan sonra kuyruğu serbest bırakacağız ve aynen fotoğraftaki gibi saç salınacak kendi halinde.

                                                                                                                                                                     Kuyruğun alt kısmını aynen yukarıdaki gibi içeri doğru kıvırıp parmağınızla destek vererek tel tokaları kıstıracağız.



      Ne kadar çok tel toka,o kadar sağlam topuz demiş atalarımız.




      Ta daaa...İşte final hali budur.




        Kendinize iyi davranın.Esen kalın.

         Deniz =}

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder