15 Ekim 2013 Salı

Kış Yaklaşırken...


    Selam,

    Kış yaklaşırken kıyafetlerimiz gibi kullandığımız bakım ürünlerini de değiştiriyoruz.Bende düşündüm ki havalar daha fazla soğumadan kışın kullandığım cildimin kurumasını önleyen tüm ürünleri sizinle paylaşmalıyım.


    
    1.Oilatum Junior Cream : Bu kremi cildiyeci anneme tavsiye etmişti aslında. Annemin cildi çok kuru ve çok hassas olduğu için bebek kremleri kullanıyor. Bende merak edip denedim tabi ki. Cildim karma olmasına rağmen bana hiç ağır gelmedi ve cildim kremi gayet güzel emdi. Çok yoğun bi yapısı var bu nedenle ben yüzümü biraz ıslatıyorum ve dağıtarak sürüyorum. Eğer makyaj yapacaksam 1 saat önceden kullanmayı tercih ediyorum. Sevgili "Pixiwoo"larımızın da bazı videolarında bu markanın 'natural repair face cream' ürününü kullandıklarını fark ettim. Ben ve annem çok memnunuz kesinlikle tavsiye ederim.

    2.Body Shop Hemp Hand Protector : Genelde Protex gibi antibakteriyel sabun kullandığım için özellikle kışın ellerimin üstü kuruluktan çatlıyor ve kanıyor. Tabi bunda Ankara'nın ayazının da etkisi yok değil. Bu krem Babacığımla benim favorimiz. Kuruluğu giderip, çatlamaları onarması 3 veya 4 gününü alıyor.Eğer sizin de elleriniz bizim gibi kuruluktan yarılıyorsa sürdüğünüzde biraz yanma hissedeceksiniz.Kokusunun kötülüğüne de katlanıyoruz artık ne yapalım.

   3.Excipial Lipo Losyon : Bu ürünü genelde bacaklarım için kullanıyorum. Lazer epilasyon yaptıranlara kesinlikle tavsiye ediyorum çünkü malesef lazerden sonraki günlerde cildinizi iyice nemlendirmezseniz iz kalma ve kuruma gibi sorunlar ortaya çıkıyor.

    4.Body Shop Body Cream & Body Butter : Bu ürünleri artık sanırım herkes kullandı.Kullanmayanlar da bloglardan fazlasıyla bilgi sahibi oldu. Bu yüzden uzuun uzuun bahsetmeme gerek yok.Cildimin çok neme ihtiyacı olmadığında kullanıyor. Kokularına bayılıyorum.

    5. Nivea Fruity Shine Pomegranete :Rengini çok sevdiğim için kullandığım bir ürün.Nemlendirmesi de fena değil.

    6. Vaseline Lip Therapy : Denemek için almıştım yaklaşık bir yıl önce. Çok işe yaramadı.O yüzden sadece makyajlarımda dudak kalemi ile birlikte kullanıyorum.

    7. Burt's Bees Lip Balm : En sevdiğim dudak ürünüm sanırım. Kullanmadığım gün olmuyor neredeyse. Kokusuna, nemlendirmesine, verilen parayı sonuna kadar hakedişine hayranım.

    8.Neutrogena Lip Moisturizer : Yıllardır vazgeçmediğim dudak koruyucum. Kışın benimle her yere geliyor. Cildiyecimin tavsiyesiyle almıştım sivilce tedavisi gördüğüm zamanlarda. O kadar memnun kaldım ki daha sonra hiç ayrılamadım. Burt's Bees ile kapışır kesinlikle :)

    Bunlar benim bittikçe aldığım ve alacağım ürünler (vaseline lip therapy hariç).Hepsi görevlerini başarıyla yerine getirdikleri için tavsiye edilir :)


  Öpcükler...                 

                                                                                                                                                                     Duygu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder