9 Ekim 2013 Çarşamba

Sarı Far Denemesi

    Merhaba,

    Hepimiz bazen gereksiz alışverişler yaparız hele ki indirim zamanlarında.İşte ben İnglot'un kapanış indiriminde farların 8-9 TL'ye indiğini görünce bir an kendimden geçmişim. O kadar kendimden geçmişim ki kendimi Nicki Minaj sanıp aşağıda görmüş olduğunuz sarı farı almışım..




Aradan aylar geçti, çekmeceyi açtıkça kenardaki sarı farcığım gözüme daha çok çarpmaya başladı. Ben de bugün bir deneme yaptım ve ortaya şöyle bir sonuç çıktı.


Ben sadece göz makyajı uyguladım ve biraz allık sürdüm. Fondoten ve kapatıcı eşliğinde çok çok daha iyi duracağına eminim.

Farklı ışıklarda da duruşu şöyle..

Bir akşam gri elbisemle bu farı rahatlıkla kullanabilirim. 

Sizin de elinizde nasıl kullanacağınızı bilemediğiniz ama rengine kanıp aldığınız farlar varsa bize yazabilirsiniz.Memnuniyetle deneme yapılır :)


   Öpcükler..                                                                                                                                             

                                                                                                                                                                      Duygu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder