26 Ekim 2013 Cumartesi

Boyalı / Yıpranmış Saç Bakımı


     İnce ve yağlı saç sıkıntısındayken yirmili yaşlarımda uçları yıpranmış ve kurumuş, dibi duştan sonra yarım saat içinde ağırlaşmaya başlayan saça sahip oldum.Sağolsun boya işlemleri ve çevre faktörleri.Taramakta zorlandığım ve eski haline göre kabarık saçlarım için sürekli arayıştayım çoğumuz gibi.Bugün daha bu sene rayına oturttuğum üç temel saç bakım ürününden bahsedeceğim.El yakmayan fiyatlarla hatta indirim zamanlarında ciddi anlamda karla alabileceğiniz ürünler.





         İlk iki ürün Lorealin iddialı Mucizevi bakım serisinden.Evet anında bir mucize görüyoruz yumuşama,parlama ve tarama kolaylığında fakat bir onarım söz konusu değil sanırım.Sürekli kullanılması gereken ürünler tabiri caizse.İlki Loreal Elseve Komple Onarıcı Anında Mucizevi Bakım Kremi.Kullanım talimatında saçın tümüne uygulayın ve hemen beklemeden durulayın diyor.Ben dipte aşırı yağ problemi çektiğim için uçlara sürdüm ve saniyeler içinde duruladım.Saç kremi bekletme periyotları bende bir düzene girmişken bu krem tekrar yerle bir etti o dakikaları.Gerçektende o naylon saç uçlarım uslu birer bebek saç halindeydi kuruttuktan sonra.Ben bu kremi Rossman'dan %50 indirim zamanı 7,5 liraya edinmiştim.Yani normalde 15-16 liradır.Ama zaten Watsons,Gratis Rossman sürekli indirimde.İndirim zamanları yedeklemek enayi yerine konmamaktır bence =}

       İkinci Loreal Mucizesi ise daha bu yaz piyasaya sürülen Loreal Elseve Extraordinary Oil.Türkiyede Mucizevi Yağ olarak zikredildi kendisi.Bu ürünün iki farklı türü var.Biri boyalı saçlar için yani benim fotoğraftaki kırmızı şişe.Güneşe karşı koruyucu UV filtresi var imiş.Diğer turuncu şişe normal saçlar için.Son bir kaç yıldır çıkan  kurutma öncesi ya da sonrası serumların tanrıçası diyorum(Argan yağını ayrı bir işlev olarak düşünürsek).Ben kurutma sonrası iki pomp avuç içime yedirip saç uçlarıma sürüyorum.O kokusu,geriye parlaklık ve yumuşaklık bırakan ağırlaştırmaktan çok uzak yapısı beni mest ediyor adeta.Bağımlısıyım.Fiyatı 14 lira idi ben aldığımda.
       


 
        Saçlarımın asıl bakım kürü taa Avustralyalı bir Nane Balsam özü.Bloglarda "Aussie" markasını çok görürdüm ve burada yok diye kayıtsız kalırdım derken bir gün Watsonsta karşıma çıktı.Geçici bir Loreal mucizesi değil ciddi bir saç terapisi istiyorsanız bırakın Kerastase savurganlığını.Alın size buda 3 dakikada daha kalıcı mucize.Bu ürününde yine bir kaç farklı çeşidi var ama ben biraz "Reconstruction" ihtiyacında olduğumdan bunu kaptım.Saçına özenen bir bayanın kendine yapacağı en güzel iyilik olup bütün saç terapisini başarıyla sonuçlandıracağının garantisi benden.MakeupAlley puanı 4.3 bu da belgem.Ben yine indirimde aldım ama fiyatı hatırlamıyorum.Pahalı değildi ama.


        Sizlere de minnoş saçlar diliyorum.Kendinize iyi davranın.
        Deniz




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder