24 Ekim 2013 Perşembe

DIY : Dudak Peelingi



    Bugün size çatlayan ve kuruyan dudaklar için birkaç malzemeyle evde rahatlıkla yapabileceğiniz bir tarif vereceğim.
    Temel malzmelerimiz şöyle ;
    50 gr Şeker
    1 Yemek Kaşığı Zeytin Yağ
    1 Yemek Kaşığı Bal



   Esmer şeker kullandım -bu tamamen sizin tercihinize kalmış- ayrıca yanına birazda beyza şeker ekledim. Biraz nane aroması istediğim için polo şekerden iki tanesini elimden geldiğince ezerek eklerdim. Birde vanilya aroması ekledim. Söylediğim gibi bunu kendime göre hazırladım. Sadece 3 temel malzemeyle de istediğimiz sonucu elde etmek mümkün. Ben biraz kendimi şımarttım ;)



    Tüm malzemeleri güzelce karıştırıyoruz. İşte bu kadar basit...
    Yaptığımız scrubı kapaklı bir kabın içinde  6 ay saklayabiliyoruz.
    





    Tarifin aslında zeytinyağı yerine jojoba yağı kullanılıyor. Ama ben uyguladıktan sonra daha rahat yiyebilmek için zeytin yağı kullandım. Siz isterseniz jojoba yağı veya hindistan cevizi yağı kullanabilirsiniz.




    Öpücükler...                                                      

                                                                                                                                                                      Duygu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder