15 Kasım 2013 Cuma

Instagram Alışverişi

    Uzun süredir instagramda kozmetik ürünleri satan kullanıcıları takip ediyordum. Bir kaç blogda da okuduğum tavsiyeler sonucunda ,bi cesaretle 'Zeomeo'dan uzun zamandır istediğim Naked Basic paleti sipariş ettim.
   Çarşamba akşamı verdiğim sipariş bugün(cuma) sabah elime ulaştı. Güzelce hediye paketi yapılmış hatta ürün iki kat poşetle sarılmış ki kargocuların gazabına uğramasın.







        Ürünün fiyatı 60 TL idi. Kargo ücreti alıcıya ait tabiki. Eğer isterseniz kapıda ödeme fırsatınız da var.



    Bu tür alışverişlerde hepimizin aklına gelen en büyük soru gerçek mi fake mi? 
      
 Ben tabi güvendiğim blogcuların tavsiyesiyle hareket ettiğim için böyle bir sorun yaşamadım. Ürünün gerçek olduğuna elime ulaşınca da emin oldum. Nasıl mı?


    

                       Ülkemizde Urban Decay çok bilinen bir marka olmadığı için sahteleri de yok ancak ebayde  bunlardan fazlasıyla var.
                       Sahte ürünlerde Foxy re
ngi fazlasıyla sarı. Gerçeği ise çok açık ve belli belirsiz bir sarı tonu.




Bir diğer ipucu ise kutusunun arkasında ki seri no benzeri bir bir numara. Şöyle..


Velhasılı Zeomeo'dan yaptığım alışverişten çok memnun kaldım. Özenleri, ilgileri ve cana yakınlıklarıyla benim adıma kesinlikle daha sonra da tercih edileceklerden...




Öpcükler..

                                                                                                         
                                                                                                                                        Duygu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder