25 Aralık 2013 Çarşamba

DIY Krem Allık


    Evde sıkıntıdan ne yapacağımı şaşırdığım günlerin birinde kullanmadığım rujları değerlendirmeye karar verdim ve krem allık denemelerine başladım.

    Gerekli malzemelerimiz;
    -Ruj ( 1veya 2 adet tercih sizin )
    -Primer
    -Aydınlatıcı
    -Boş bir allık veya fondoten kabı
    -Mum
    -Kaşık
    -Karıştırmak için kürdan veya benzeri bir alet




    Rujumuzu kırıp kaşığın için koyuyoruz ve mum yardımıyla eritiyoruz.


  
 ( Daha sonra Duygu hata yaptığını anlayıp eski bi kaşık getiriyor tabi. Malum ateşe tutacağız falan anneden azarı yemeyelim.)




Erittiğimiz rujun içerisine bir miktar toz  aydınlatıcımızdan ekliyoruz. Ben the balm mary lou manizerı cımbızın arkasıyla biraz kazıdım ve ekledim. 
    Eriyik haldeki rujumuz hafif ılık bir haldeyken primerı ekliyoruz ve iyice karıştırıyoruz.
    Burada püf noktamız erittiğimiz malzemeleri bir iki defadan fazla ateşe tutmamak yoksa yapıları bozulabilir.
    Son aşama olarak kaşıktaki karışımımızı boş ve iyice temizlenmiş kabımıza boşaltıyoruz.




     NYC nin oldukça cart, buradayım diye bağıran bir pembesiyle(adını hatırlamıyorum maalesef)  flormar p 304 ü karıştırdım.Ben çıkan rengi çok beğendim. Tende duruşu da şöyle..









                                                                                                                                                     Duygu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder