19 Ekim 2013 Cumartesi

Birtakım Filmler..

    Selam,
   Benim için film IMDB puanından geçer. Arkadaşlarımın tavsiyelerini de dinlerim ama IMDB'den puanına bakmadan izlemeye karar veremem.
   Önyargılarım içinde boğuşmaktan kurtulduğum zamanlarda şans verdiğim bazı filmleri sizinle paylaşmak istedim. LOTR , Batman begins, V for Vendetta, Sevmek Zamanı , Big Fish , The Others gibi benim için unutulmaz olan klasik filmler dışında ismini duyduğunuz ama belki gereken ilgiyi göstermediğiniz filmlerden bahsetmek istiyorum.
    Bundan sonraki tavsiyelerimi de elimden geldiğince bu şekilde yazmaya çalışacağım.


   Das Experiment (2001)



      
 Stanford Hapishanesi deneyini anlatan Das Experiment Black Box adlı kitaptan esinlenilerek çekilmiş. Gerçekten beni çok etkileyen ve insanı düşünmeye zorlayan bir film olduğu için yazmalıydım. Filmin yeni versiyonu da mevcut ancak onu izlemediğim için yorum yapamaycağım. Imdb puanı 7,7




    

     Shutter Island (2010)



    Martin Scorsese filmi. Sonu 'vaaaay!' dedirten filmlerden ki ben çok severim. Yine bir romandan uyarlama. Bence izlenmesi gereken psikolojik gerilim filmleri listesinin başlarında yer alıyor. Imdb puanı 8,0.




    Der Untergang (2004)





Adolf Hitler'in son günlerini ve Berlin'in çöküşünü anlatan bence 2. Dünya Savaşı ile ilgili en iyi filmlerden biri. Ben 2. Dünya Savaşı ile ilgili her türlü filmi ve belgeseli izlemeyi seviyorum hatta genel olarak içinde tarih barındıran her şeyi seviyorum diyebilirim. Savaş filmlerini seviyorsanız kesinlikle izleyin derim. Imdb puanı 8,3.




    The Bucket List (2007)





    Kanser hastası olan 2 orta yaşlı adamın hikayesini anlatıyor. İzlerken eğlendiğim bir yandan da kendi yapılacaklar listemi oluşturduğum hoş bir film.Bilindik konuları bilindik bi şekilde ama mükemmel iki aktörle anlatıyor. İmdb puanı 7,3  
                                                             


                                          Son olarak bir klasik...


                                           The Shawshank Redemption 
                           

                                                 Fear can hold you prisoner, hope can set you free!




                                                    Umarım beğenirsiniz... İyi seyirler...




                                                                                                                                                                      Duygu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder