2 Ekim 2013 Çarşamba

İNGLOT Duraline

 
      Merhaba,
     Bugünkü makyajımı çok sık kullanmadığım İnglot Body Pigment Powder ile yapmaya karar verdim. Ben bu güzel ürünleri İnglot mağazaları kapanmadan ellerindeki ürünleri bitirmek için yaptıkları büyük indirimden almıştım.İnglot mağazalarının yakında tekrar açılacağı konuşuluyor umarım ki gerçekten öyle olur :)
   
    Öncelikle üründen biraz bahsetmek istiyorum.Hafif yağlı bir yapıda ama öyle heryere bulaşan cinsten değil kesinlikle. Bence en güzel yanı cam şişede olması.Damlalığının oluşu ürünü gereğinden fazla kullanmayı kesinlikle önlünüyor.Bu ürünü benim yaptığım gibi toz şeklinde uçuşup duran farlarınızı eyelinera dönüştürmek için kullanacağınız gibi kurumuş jel eyelinerleri eski haline getirmek içinde kullanabilirsiniz.Boyutunun çok küçük olması sizi endişelendirmesin çünkü sadece 2 damla kullanmanız bile yeterli olacak ve ürün size uzun bir süre yetecektir.




    Yanlış hatırlamıyorsam indirimsiz fiyatı 25-30 TL civarındaydı.Bu ürün vereceğiniz parayı gerçekten sonuna kadar hak ediyor. Renklerine kanıp aslında 3 defadan fazla kullanmayacağınız kalem veya eyelinerleri almak yerine far+duraline kombinasyonu ile istediğiniz sonucu elde edebilirsiniz.
   Toz farın eyelinera dönüşmüş hali ve gözümde duruşu da şöyle...

 







      
          Ben bi çılgınlık yaparak  MAC Fluidline Eye Liner Gel in Blacktrack'i yumuşatmak içinde kullandım.Farklı markalar olmasına rağmen gayet başarılı bir sonuç elde ettim.

           Tek olumsuz yanı şişenin kapanmasında bir problem oluştu. Bir türlü sıkı bir şekilde kapatılmıyor ama dökülmüyor da. Uçucu bir yapısı olmadığından benim için de bir sorun teşkil etmiyor.

        Öpcükler...
       
                                                                                                                                                   Duygu..
        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder